ថ្ងៃសៅរ៍ ទី០៤ ខែមេសា ឆ្នាំ២០២០
កំពុងសាកល្បងផ្សាយ
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
មន្ត្រីអនុរក្សចាប់បានគ្រឿងចក្រមួយគ្រឿងដែលជនខិលខូចលួចឈួសឆាយទន្ទ្រានរំលោភយកដីព្រៃរបស់រដ្ឋ! **|** ឃុំចំនួន០៣កនៃស្រុកពួក រងការវាយប្រហារពីព្យុះបណ្ដាលឱ្យផ្ទះជាង ៣០ ខ្នងខូចខាត! **|** ប្រជាពលរដ្ឋចោទប្រកាន់ថាសមត្ថកិច្ចស្រុកសំរោងអសមត្ថភាពបណ្ដោយឱ្យ ម្ចាស់ទីតាំងសង្វៀនជល់មាន់និងអាប៉ោងឈ្មោះ តាអ៊ួក បើកលេងយ៉ាងអនាធិបតេយ្យ! **|** បង្ក្រាបទីតាំងចែកចាយថ្នាំញៀនមួយកន្លែងឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យម្នាក់រឹបអូសបានថ្នាំញៀន៤កញ្ចប់នឹងអាវុធជាច្រើនប្រភេទ! **|** បង្ក្រាបទីតាំងចែកចាយថ្នាំញៀនមួយកន្លែងឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យម្នាក់រឹបអូសបានថ្នាំញៀន៤កញ្ចប់នឹងអាវុធជាច្រើនប្រភេទ! **|** តារាសម្ដែង ប៉ែន ចំរុង និង លោក តាន់ គឹមសួរ ដឹកនាំក្រុមការងារ យុវជន ស្ម័គ្រចិត្ត បៃតងវ៉ររៀរស៍ នាំយកជែលលាងដៃ សម្លាប់មេរោគ និងសន្លឹកម៉ាស់ ប្រគល់ជូនរដ្ឋបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត! **|** សមត្ថកិច្ចបង្ក្រាបសត្វព្រៃចំរុះជិត៥០គីឡូក្រាមដុតកម្ទេចចោល! **|** សមត្ថកិច្ចបញ្ជូនខ្លួនជនសង្ស័យ ២នាក់ទៅតុលាការពីបទប្រើប្រាស់ដោយខុសច្បាប់នូវសំលៀក​បំពាក់ជាអាទិ៍សម្រាប់អាជ្ញាធរសាធារណៈ! **|** ចាញ់បោកប្រុសស្នេហ៍ ចងកសម្លាប់ខ្លួន ប្តីមកទទួលសព យកទៅធ្វើបុណ្យ! **|** រងរបួស៣នាក់ក្នុងហេតុការណ៍ផ្ទុះគម្របស៊ីទែនស្តុកប្រេងឥន្ធនៈក្នុងសង្កាត់អូរអំបិល! **|** សង្ស័យតែកុងរថយន្តធំរងុយដេករេចង្កូតបុករថយន្តដឹកទឹកកកបណ្ដាលឲ្យមនុស្ស២នាក់រងរបួសធ្ងន់និងស្រាល ! **|** ដឹកឈើរធ្ងន់ពេកផ្ទុះកង់រេចង្កូដធ្លាក់ប្រឡាយធ្លាយចេញឈើរប្រណីត! **|** សមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួនស្រីស្រស់ម្នាក់ដកហូតថ្នាំញៀនជាងកន្លះគីឡូក្រាម ! **|** ក្មេងប្រុសអាយុ១២ឆ្នាំយកកាំភ្លើងច្នៃភ្ជង់ទ្រូងម្ដាយលេងរៀលកៃត្រូវពីរគ្រាប់ប្រកាច់ស្លាប់នៅកន្លែង! **|** ទំនាស់រឿងស្រលាញ់ស្រីតែមួយលើកគ្នាមកស្ទាក់កាប់បងតែត្រូវប្អូនដាច់ដៃ! **|**

ព័ត៌មានជាតិ

Tue,31 March 2020 (Time 07:51 AM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

មន្ត្រីអនុរក្សចាប់បានគ្រឿងចក្រមួយគ្រឿងដែលជនខិលខូចលួចឈួសឆាយទន្ទ្រានរំលោភយកដីព្រៃរបស់រដ្ឋ!
ខេត្តកំពង់ស្ពឺ៖ពិតជាទាន់ចិត្តមែនក្រោយពីទទួលបានព័ត៌មានការិយាល័យដែនជំរកសត្វព្រៃភ្នំឱរ៉ាល់ដែល បព្ជាូនមន្ត្រីឧទ្យានុរក្សតាមដាន ឃ្លាំមើល តាំងពីយប់ថ្ងៃទី២៩ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២០ ថាមានជនខិលខូចលួចយកគ្រឿងចក្រមកឈូស អានបន្ត

Sun,29 March 2020 (Time 10:25 AM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ឃុំចំនួន០៣កនៃស្រុកពួក រងការវាយប្រហារពីព្យុះបណ្ដាលឱ្យផ្ទះជាង ៣០ ខ្នងខូចខាត!
សៀមរាប:យ៉ាងហោចណាស់ផ្ទះចំនួន ២ ខ្នងត្រូវបានរលំនិង ៣១ខ្នងទៀតរបើកដំបូលហើយទុស៊្សេភ្លើងឆេះផ្ទះអស់ ១ ខ្នងដោយសារតែភ្លៀងកក់ខែនាំមកនូវព្យុះ។ សមត្ថកិច្ចនគរបាលស្រុកពួក បាន រាយការណ៍ការបឋមថា:នៅវេលាម៉ោងប្រមាណ៦ល អានបន្ត

Sat,28 March 2020 (Time 08:45 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ប្រជាពលរដ្ឋចោទប្រកាន់ថាសមត្ថកិច្ចស្រុកសំរោងអសមត្ថភាពបណ្ដោយឱ្យ ម្ចាស់ទីតាំងសង្វៀនជល់មាន់និងអាប៉ោងឈ្មោះ តាអ៊ួក បើកលេងយ៉ាងអនាធិបតេយ្យ!
តាកែវៈល្បែងស៊ីសងជាប្រភពនៃអំពើហិង្សាក្នុងគ្រួសារនិងសង្គមកើតមានអំពើចោរកម្មគ្រប់ប្រភេទហើយកន្លងមករាជរដ្ឋាភិបាលក៏បានដាក់ចេញនូវគោលនយោបាយភូមិឃុំមានសុវត្ថិភាពដើម្បីលុបបំបាត់អំពើអសកម្មទាំងនេះតែអនុសាសន៍ក៏ដូចជាប អានបន្ត

Sat,28 March 2020 (Time 05:25 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

បង្ក្រាបទីតាំងចែកចាយថ្នាំញៀនមួយកន្លែងឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យម្នាក់រឹបអូសបានថ្នាំញៀន៤កញ្ចប់នឹងអាវុធជាច្រើនប្រភេទ!
​ កំពង់ស្ពឺ​ ÷កំលាំង​ន​គ​របាល​អធិការ​ដ្ឋាន​ស្រុក​ឧដុង្គ​ ស្រាវជ្រាវ​​​ប​ង្រ្កាប​ទីតាំងចែកចាយថ្នាំញៀនមួយកន្លែងឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យម្នាក់រឹបអូសបានថ្នាំញៀន៤កញ្ចប់នឹងអាវុធជាច្រើនប្រភេទ...! ដោយអនុវត្តន៍តាម អានបន្ត

Sat,28 March 2020 (Time 05:22 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

បង្ក្រាបទីតាំងចែកចាយថ្នាំញៀនមួយកន្លែងឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យម្នាក់រឹបអូសបានថ្នាំញៀន៤កញ្ចប់នឹងអាវុធជាច្រើនប្រភេទ!
​ កំពង់ស្ពឺ​ ÷កំលាំង​ន​គ​របាល​អធិការ​ដ្ឋាន​ស្រុក​ឧដុង្គ​ ស្រាវជ្រាវ​​​ប​ង្រ្កាប​ទីតាំងចែកចាយថ្នាំញៀនមួយកន្លែងឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យម្នាក់រឹបអូសបានថ្នាំញៀន៤កញ្ចប់នឹងអាវុធជាច្រើនប្រភេទ...! ដោយអនុវត្តន៍តាម អានបន្ត

Fri,27 March 2020 (Time 09:24 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

តារាសម្ដែង ប៉ែន ចំរុង និង លោក តាន់ គឹមសួរ ដឹកនាំក្រុមការងារ យុវជន ស្ម័គ្រចិត្ត បៃតងវ៉ររៀរស៍ នាំយកជែលលាងដៃ សម្លាប់មេរោគ និងសន្លឹកម៉ាស់ ប្រគល់ជូនរដ្ឋបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត!
ប៉ោយប៉ែត ៖ នាព្រឹកថ្ងៃទី២៧ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២០ នេះដោយ មើលឃើញនូវការខិតខំប្រឹងប្រែង របស់ រដ្ឋបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត ក្រោមការដឹកនាំរបស់លោក គាត ហ៊ុលអភិបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត ក្នុងយុទ្ធនាការ ចុះអប់រំផ្សព្វផ្សាយ ​ ប្រយុទ្ អានបន្ត

Fri,27 March 2020 (Time 04:25 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

សមត្ថកិច្ចបង្ក្រាបសត្វព្រៃចំរុះជិត៥០គីឡូក្រាមដុតកម្ទេចចោល!
ពោធិ៍សាត់​:​ សាច់សត្វព្រៃចំរុះមានសាច់កាំប្រម៉ាសាច់ឈ្លូសសាច់ជ្រូកព្រៃនិងស្បែកសត្វតេះក្រៀមសរុបជិត៥០គីឡូក្រាមត្រូវបានកម្លាំងមូលដ្ឋានកងរាជអាវុធហត្ថស្រុកក្រគរនិងអង្ការសម្ព័នមិត្តសត្វព្រៃ(វៃអេត)បានសហការបង្រ អានបន្ត

Thu,26 March 2020 (Time 04:44 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

សមត្ថកិច្ចបញ្ជូនខ្លួនជនសង្ស័យ ២នាក់ទៅតុលាការពីបទប្រើប្រាស់ដោយខុសច្បាប់នូវសំលៀក​បំពាក់ជាអាទិ៍សម្រាប់អាជ្ញាធរសាធារណៈ!
ស្វាយរៀង:ជនសង្ស័យចំនួន២នាក់ ត្រូវបានកម្លាំងការិយាល័យបទល្មើសព្រហ្មទណ្ឌកងរាជអាវុធហត្ថខេត្តស្វាយ​រៀងបញ្ជូនទៅតុលាការដើម្បីផ្ដន្ទាទោសតាមច្បាប់ពាក់ព័ន្ធករណីប្រើប្រាស់ដោយខុសច្បាប់នូវសំលៀក​បំពាក់ជាអាទិ៍សម្រាប អានបន្ត

Thu,26 March 2020 (Time 02:00 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ចាញ់បោកប្រុសស្នេហ៍ ចងកសម្លាប់ខ្លួន ប្តីមកទទួលសព យកទៅធ្វើបុណ្យ!
កំពង់ឆ្នាំង : ស្ត្រីម្នាក់ បានមកចងក សម្លាប់ខ្លួន នៅក្នុងបន្ទប់សណ្ឋាគាផាម៉ាក្នុងបន្ទប់ លេខ២០៣ដោយសាតែ មូលហេតុ រឿងចាញ់បោក ប្រុសស្នេហ៍ អស់លុយពីខ្លួន។  ហេតុការភ្ញាក់ផ្អើលខាងលើនេះបានកើតឡើងនៅល្ងាច ថ្ងៃទី២៥ អានបន្ត

Tue,24 March 2020 (Time 03:52 AM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

រងរបួស៣នាក់ក្នុងហេតុការណ៍ផ្ទុះគម្របស៊ីទែនស្តុកប្រេងឥន្ធនៈក្នុងសង្កាត់អូរអំបិល!
បន្ទាយមានជ័យ ៖ ផ្ទុះគម្របស៊ីទែនស្តុកប្រេងឥន្ទនៈក្រោមដីក្នុងស្ថានីយ៍មួយកន្លែង បណ្តាលអោយ មនុស្សចំនួន៣នាក់បានរងរបួសធ្ងន់ រថយន្ត សង្គ្រោះនិងកងកម្លាំង សមត្ថកិច្ច ទាំងបីស្ថាប័នមកជួយពន្លត់ ទប់ស្កាត់បានដោយជោ អានបន្ត

Mon,23 March 2020 (Time 10:49 AM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

សង្ស័យតែកុងរថយន្តធំរងុយដេករេចង្កូតបុករថយន្តដឹកទឹកកកបណ្ដាលឲ្យមនុស្ស២នាក់រងរបួសធ្ងន់និងស្រាល !
បន្ទាយមានជ័យ: យ៉ាងហោចណាស់មនុស្សម្មាក់បានរងរបួសធ្ងន់ចំណែកម្នាក់ទៀតរងរបួសស្រាលក្នុងហេតុការណ៍គ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ រវាង រថយន្តធំ បុក រថយន្ត ដឹកទឹកកក។ ហេតុការគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ បង្កឱ្យមានការភ្ញាក់ផ្អើលឡើងនៅ អានបន្ត

Sat,21 March 2020 (Time 06:00 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ដឹកឈើរធ្ងន់ពេកផ្ទុះកង់រេចង្កូដធ្លាក់ប្រឡាយធ្លាយចេញឈើរប្រណីត!
សៀមរាប:រថយន្តឡានបាឡែនលោតឆ័ត្រដឹកឈើគ្រញូងលាយធ្នង់ចូលខេត្តសៀមរាប ផ្ទុះកង់ក្រឡាប់ចូលប្រឡាយត្រូវបានកម្លាំងនគរបាលរដ្ឋបាលទឹកវិលបានសហការស្ទូចយករថយន្ថនិងឈើល្មើសច្បាប់មករក្សាទុកដើម្បីប្រគល់អោយជំនាញ។ សមត្ថកិច្ អានបន្ត

Sat,21 March 2020 (Time 04:59 PM)
ដោយ ៖ នគរសុវណ្ណភូមិ

សមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួនស្រីស្រស់ម្នាក់ដកហូតថ្នាំញៀនជាងកន្លះគីឡូក្រាម !
ភ្នំពេញ: កក្រើករាជធានីភ្នំពេញខណៈសមត្ថកិច្ច​ ឃាត់ខ្លួននារីស្រស់ស្អាតម្នាក់ ពាក់ព័ន្ធករណីចែកចាយគ្រឿងញៀនដកហូតបានថ្នាំញៀនជាងកន្លះគីឡូក្រាម ។ សមត្ថកិច្ចនគរបាលមូលដ្ឋានបានរាយការណ៍ដឹងថា:នៅព្រឹកថ្ងៃទី២១ ខែមីន អានបន្ត

Tue,17 March 2020 (Time 09:33 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ក្មេងប្រុសអាយុ១២ឆ្នាំយកកាំភ្លើងច្នៃភ្ជង់ទ្រូងម្ដាយលេងរៀលកៃត្រូវពីរគ្រាប់ប្រកាច់ស្លាប់នៅកន្លែង!
កំពង់ធំ៖ ពិតជាគួរឲ្យរន្ធត់មែនស្ត្រីម្នាក់បានស្លាប់ភ្លាមនៅនឹងកន្លែងខណៈដែលកូនប្រុសអាយុ១២ឆ្នាំយកកាំភ្លើងកែច្នៃភ្នង់ដើមទ្រូងម្តាយលេង ស្រាប់តែរៀលកៃចំម្តាយចំនួន២គ្រាប់ប្រកាច់ស្លាប់ភ្លាមនៅនឹងកន្លែង...។ ហេតុ អានបន្ត

Tue,17 March 2020 (Time 10:10 AM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ទំនាស់រឿងស្រលាញ់ស្រីតែមួយលើកគ្នាមកស្ទាក់កាប់បងតែត្រូវប្អូនដាច់ដៃ!
បន្ទាយមានជ័យ:កម្លាំងសមត្ថកិច្ចនគរបាលស្រុកមង្គលបូរីបានធ្វើការឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យចំនួន 5 នាក់ក្នុងចំណោមបក្សពួក 7 នាក់ដែលបានស្ទាក់និងកាប់បណ្ដាលឲ្យយុវជនម្នាក់ដាច់កដៃសង្ស័យគំនុំរឿងស្រលាញ់ស្រីតែមួយ។ សមត្ថកិច អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

មន្ត្រីអនុរក្សចាប់បានគ្រឿងចក្រមួយគ្រឿងដែលជនខិលខូចលួចឈួសឆាយទន្ទ្រានរំលោភយកដីព្រៃរបស់រដ្ឋ!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឃុំចំនួន០៣កនៃស្រុកពួក រងការវាយប្រហារពីព្យុះបណ្ដាលឱ្យផ្ទះជាង ៣០ ខ្នងខូចខាត!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ប្រជាពលរដ្ឋចោទប្រកាន់ថាសមត្ថកិច្ចស្រុកសំរោងអសមត្ថភាពបណ្ដោយឱ្យ ម្ចាស់ទីតាំងសង្វៀនជល់មាន់និងអាប៉ោងឈ្មោះ តាអ៊ួក បើកលេងយ៉ាងអនាធិបតេយ្យ!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

បង្ក្រាបទីតាំងចែកចាយថ្នាំញៀនមួយកន្លែងឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យម្នាក់រឹបអូសបានថ្នាំញៀន៤កញ្ចប់នឹងអាវុធជាច្រើនប្រភេទ!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

បង្ក្រាបទីតាំងចែកចាយថ្នាំញៀនមួយកន្លែងឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យម្នាក់រឹបអូសបានថ្នាំញៀន៤កញ្ចប់នឹងអាវុធជាច្រើនប្រភេទ!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

តារាសម្ដែង ប៉ែន ចំរុង និង លោក តាន់ គឹមសួរ ដឹកនាំក្រុមការងារ យុវជន ស្ម័គ្រចិត្ត បៃតងវ៉ររៀរស៍ នាំយកជែលលាងដៃ សម្លាប់មេរោគ និងសន្លឹកម៉ាស់ ប្រគល់ជូនរដ្ឋបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សមត្ថកិច្ចបង្ក្រាបសត្វព្រៃចំរុះជិត៥០គីឡូក្រាមដុតកម្ទេចចោល!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សមត្ថកិច្ចបញ្ជូនខ្លួនជនសង្ស័យ ២នាក់ទៅតុលាការពីបទប្រើប្រាស់ដោយខុសច្បាប់នូវសំលៀក​បំពាក់ជាអាទិ៍សម្រាប់អាជ្ញាធរសាធារណៈ!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ចាញ់បោកប្រុសស្នេហ៍ ចងកសម្លាប់ខ្លួន ប្តីមកទទួលសព យកទៅធ្វើបុណ្យ!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រងរបួស៣នាក់ក្នុងហេតុការណ៍ផ្ទុះគម្របស៊ីទែនស្តុកប្រេងឥន្ធនៈក្នុងសង្កាត់អូរអំបិល!

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
83 នាក់
ម្សិលមិញ :
65 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
577 នាក់
ខែនេះ :
4601 នាក់
3 ខែនេះ :
12258 នាក់
សរុប :
49324 នាក់