ថ្ងៃអាទិត្យ ទី២២ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩
កំពុងសាកល្បងផ្សាយ
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
កម្លាំងសមត្ថកិច្ចចម្រុះចុះបិទអាជីវកម្មរ៉ែមាសប្រទះគំនរ ឈើ ០៦ ទីតាំង **|** ឃាត់ខ្លួនយុវជនម្នាក់ពាក់ព័ន្ធករណីប្រើប្រាស់អំពើហិង្សាដោយចេតនា! **|** លោកឧកញ៉ាអ៊ឹងម៉េងតឹកនិងលោកជំទាវបានសន្យាជួយផ្លូវក្រាលកៅស៊ូចំនួន២ខ្សែដល់អ្នកភូមិអូរឬស្សីក្នុងឱកាសកាន់បិណ្ឌវេនទី 6 នៅវត្តវេឡុវ័នពោធិញាណ អូឬស្សី! **|** មិនបានបិទគប់ទៅតភ្លើងត្រូវអគ្គីសនីឆក់ស្លាប់! **|** លោកឧកញ៉ាអ៉ឹងមេងតឹកនិងលោកជំទាវព្រមទាំង ក្រុមកាងារអចលនទ្រព្យរ៉ុងលីងលីងរួមជាមួយសាលារៀនឯកជន< I T C >បានអញ្ជើញកាន់បិណ្ឌវេនទី៥នៅវត្តទួលល័ករស្មីសាមគ្គទួលពង្រ! **|** អធិការដ្ឋាននគរបាលស្រុកល្វាឯមឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យម្នាក់ពីបទរក្សាទុកនិងប្រើប្រាស់នូវសារធាតញៀនខុសច្បាប់! **|** ផ្ទេរលោកប្រាក់ប៉ូលីប្រធានមន្ទីរនគរូបនីយកម្មនិងសំណង់ខេត្តបន្ទាយមានជ័យឲ្យទៅក្រសួងដាក់លោកអានណារឹទ្ធជំនួស **|** អាវុធហត្ថក្រុងកំពង់ឆ្នាំងឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យម្នាក់ពីបទចែកចាយនិងប្រើប្រាស់ខុសច្បាប់នូវសារធាតុញៀនបញ្ជូនទៅកាន់តុលាការ! **|** ក្រុមអ្នកសារព័ត៌មានបានកោតសសើរដល់កម្លាំងកងរាជអាវុធហត្ថខេត្តសៀមរាបដែលបានសហការល្អនិងសូមឱ្យបន្តបង្ក្រាបដូចភ្លៀងរលឹម! **|** កម្លាំងសមត្ថកិច្ចជំនាញបង្ក្រាបករណីជួញដូរឆ្លងដែន ពីឡាវមកកម្ពុជា ចាប់ខ្លួនជនល្មើស ២ នាក់ និងរឹបអូសគ្រឿងញៀនជិត ៣ គីឡូក្រាម ! **|** ស្រុកអូរជ្រៅបណ្ដោយឲ្យល្បែងស៊ីសងកើតឡើងយ៉ាងអនាធិបតេយ្យមហាជនសង្ស័យថាលោកស្នងការមិនដឹង! **|** កម្លាំងនគរបាលប៉ុស្ជជនសង្ស័យ ចំនួន០៣នាក់ត្រូវបានសមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួននាវេលាទាបភ្លឺ ពីបទរក្សាទុកដោយខុសច្បាប់នូវសារធាតុញៀន **|** ស្ត្រីម្នាក់បានរិះគន់តាមបណ្ដាញហ្វេសប៊ុកទៅលើសាច់ញាតិលោកតាវ័យចំណាស់ម្នាក់ខ្យល់គស្លាប់នៅតាមផ្លូវតែត្រូវខាងសាច់ញាតិបកស្រាយត្រឡប់វិញឆ្អែត! **|** ឃើញមនុស្សប្រុសស្រី ២នាក់នៅកន្លែងងងឹតគួរឱ្យសង្ស័យសមត្ថកិច្ចឆែកឆេរកឃើញថ្នាំញៀនជិតកន្លះគីឡូ! **|** ពលរដ្ឋខ្មែរចំនួន ៤ នាក់ បានស្លាប់ក្នុងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ នៅស្រុកវឌ្ឍនាណាក់ខន ខេត្តសាកែវ ស្រះកែវ ប្រទេសថៃ **|**

ព័ត៌មានជាតិ

Sat,21 September 2019 (Time 12:47 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

កម្លាំងសមត្ថកិច្ចចម្រុះចុះបិទអាជីវកម្មរ៉ែមាសប្រទះគំនរ ឈើ ០៦ ទីតាំង
មណ្ឌលគិរី:ពិតជាព្រួញមួយបាញ់បានសត្វពីរមែនកម្លាំងចម្រុះចុះបិទអាជីវកម្មរ៉ែមាសប្រទះឃើញគំនរឈើ ៦ ទីតាំងសមត្ថកិច្ចរឹបអូសនិងឃាត់ខ្លួនអតីត ប្រធានសហគមន៍រ៉ែមាសចុងផ្លាស់ បញ្ជូនទៅតុលាការ។ យោងតាមរបាយការណ៍របស់ អាវុ អានបន្ត

Fri,20 September 2019 (Time 04:50 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ឃាត់ខ្លួនយុវជនម្នាក់ពាក់ព័ន្ធករណីប្រើប្រាស់អំពើហិង្សាដោយចេតនា!
បាត់ដំបង:យុវជនម្នាក់ត្រូវបានសមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួនក្នុងករណីអំពើហិង្សាដោយចេតនាបញ្ជូនទៅកាន់តុលាការដើម្បីចាត់ការតាមនីតិវិធីច្បាប់។យោងតាមសេចក**ីរាយការណ៍របស់សមត្ថកិច្ចបានឲ្យដឹងថា:នៅថ្ងៃទី 18 ខែកញ្ញា ឆ្នាំ 201 អានបន្ត

Fri,20 September 2019 (Time 08:38 AM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

លោកឧកញ៉ាអ៊ឹងម៉េងតឹកនិងលោកជំទាវបានសន្យាជួយផ្លូវក្រាលកៅស៊ូចំនួន២ខ្សែដល់អ្នកភូមិអូរឬស្សីក្នុងឱកាសកាន់បិណ្ឌវេនទី 6 នៅវត្តវេឡុវ័នពោធិញាណ អូឬស្សី!
ប៉ោយប៉ែត:នៅព្រឹកថ្ងៃអង្គារ៦រោច ខែភទ្របទ ឆ្នាំកុរឯកស័កពុទ្ធសករាជ ២៥៦៣ត្រូវនឹងថ្ងៃទី១៩ខែកញ្ញាឆ្នាំ២០១៩លោកឧកញ៉ាអ៉ឹងម៉េងតឹកនិងលោកជំទាវព្រមទាំងសហការីនៃ ក្រុមហ៊ុនរអចលនទ្រព្យគម្រោងពុះដីល្វែងសង់សំណង់ អគារផ្ស អានបន្ត

Wed,18 September 2019 (Time 11:09 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

មិនបានបិទគប់ទៅតភ្លើងត្រូវអគ្គីសនីឆក់ស្លាប់!
(ត្បូងឃ្មុំ)បុរស ជនជាតិខ្មែរឥស្លាម ម្នាក់ដែលប្រកបរបរជាកូនជាងរុញផ្ទះនិងកុដ្ឋលោកត្រូវខ្សែរភ្លើងឆក់បណ្ដាលអោយស្លាប់នៅនឹងកន្លែងក្នុងខណៈពេលជនរងគ្រោះតខ្សែរភ្លើងពុំបានបិទព្រីភ្លើង។ យោងតាមរបាយការណ៍របស់សត្ អានបន្ត

Wed,18 September 2019 (Time 11:37 AM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

លោកឧកញ៉ាអ៉ឹងមេងតឹកនិងលោកជំទាវព្រមទាំង ក្រុមកាងារអចលនទ្រព្យរ៉ុងលីងលីងរួមជាមួយសាលារៀនឯកជន< I T C >បានអញ្ជើញកាន់បិណ្ឌវេនទី៥នៅវត្តទួលល័ករស្មីសាមគ្គទួលពង្រ!
ប៉ោយប៉ែត:នៅព្រឹកថ្ងៃអង្គារ៥រោច ខែភទ្របទ ឆ្នាំកុរឯកស័កពុទ្ធសករាជ ២៥៦៣ត្រូវនឹងថ្ងៃទី១៨ខែកញ្ញាឆ្នាំ២០១៩លោកឧកញ៉ាអ៉ឹងមេងតឹកនិងលោកជំទាវព្រមទាំង ក្រុមកាងារអចលនទ្រព្យរ៉ុងលីងលីងរួមជាមួយសាលារៀនឯកជន < I T C >បា អានបន្ត

Tue,17 September 2019 (Time 10:38 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

អធិការដ្ឋាននគរបាលស្រុកល្វាឯមឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យម្នាក់ពីបទរក្សាទុកនិងប្រើប្រាស់នូវសារធាតញៀនខុសច្បាប់!
ខេត្តកណ្តាល:ជនសង្ស័យម្នាក់លួចលាក់ទិញថ្នាំជាញៀនទៅជក់បានជាប់អន្ទាក់សមត្ថកិច្ចខណះធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់ប៉ុស្តិ៍ដោយជិះ Pass App ហើយ កំលាំងជំនាញបានឃើញដោយមានការសង្សយ័ក៏បានហៅត្រួតពិនិត្យ ក៏ឃើញមានថ្នាំញៀនចំនួន ០១ក អានបន្ត

Tue,17 September 2019 (Time 02:36 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ផ្ទេរលោកប្រាក់ប៉ូលីប្រធានមន្ទីរនគរូបនីយកម្មនិងសំណង់ខេត្តបន្ទាយមានជ័យឲ្យទៅក្រសួងដាក់លោកអានណារឹទ្ធជំនួស
បន្ទាយមានជ័យ:ផ្លាស់លោកអាងណារិទ្ធ ពីក្រសួងរៀបចំដែនដីនគររូបនីយកម្មនិងសំណង់មកជាប្រធានមន្ទីរៀបចំដែនដីនគរូបនីយកម្មសំណង់និងសុរិយោដីខេត្តបន្ទាយមានជ័យជំនួសលោកប្រាក់ប៉ូលីដែល ត្រូវបានតែងតាំងជាអនុប្រធានក្រសួងន អានបន្ត

Mon,16 September 2019 (Time 09:44 AM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

អាវុធហត្ថក្រុងកំពង់ឆ្នាំងឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យម្នាក់ពីបទចែកចាយនិងប្រើប្រាស់ខុសច្បាប់នូវសារធាតុញៀនបញ្ជូនទៅកាន់តុលាការ!
កំពង់ឆ្នាំង: ជនសង្ស័យម្នាក់ ត្រូវបានកម្លាំង មូលដ្ឋានកងរាជអាវុធហត្ថក្រុងកំពង់ឆ្នាំងឃាត់ខ្លួនថ្ងៃទី១៥ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២០១៩ បញ្ជូនមកទីបញ្ជាការកងរាជអាវុធហត្ខេត្តពីបទចែកចាយនិងប្រើប្រាស់ខុសច្បាប់នូវសារធាតុញៀន អានបន្ត

Sun,15 September 2019 (Time 11:15 AM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ក្រុមអ្នកសារព័ត៌មានបានកោតសសើរដល់កម្លាំងកងរាជអាវុធហត្ថខេត្តសៀមរាបដែលបានសហការល្អនិងសូមឱ្យបន្តបង្ក្រាបដូចភ្លៀងរលឹម!
សៀមរាប:ឈើប្រណិតប្រភេទសុក្រំចំនួន១គីប៣ផ្លានត្រូវបានកម្លាំកងរាជអាវុធហត្ថស្រុកក្រឡាញ់ធ្វើការបង្ក្រាបខណៈឈ្មួញដឹកបង្កប់ជាមួយអុស។ ពិតជាអស្ចារ្យមែនទោះបីជាខំបង្កប់យ៉ាងណាក៏ដោយក៏នៅតែគេចមិនផុតពីក្រញាំដៃកងរាជអាវ អានបន្ត

Sat,14 September 2019 (Time 07:30 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

កម្លាំងសមត្ថកិច្ចជំនាញបង្ក្រាបករណីជួញដូរឆ្លងដែន ពីឡាវមកកម្ពុជា ចាប់ខ្លួនជនល្មើស ២ នាក់ និងរឹបអូសគ្រឿងញៀនជិត ៣ គីឡូក្រាម !
ស្ទឹងត្រែង:ពិតជាមិនធម្មតាមែនគ្រឿងញៀន ជិត ៣ គីឡូក្រាមត្រូវបានក្រុមឧក្រិដ្ឋជនជួញដូរឆ្លងដែន ពីឡាវមកកម្ពុជាត្រូវបានកម្លាំងសមត្ថកិច្ចជំនាញបង្ក្រាបនៅចំណុច ក្បាលស្ពានសេកុង ស្ថិតក្នុងភូមិស្រែពោធិ៍ សង្កាត់ស្រះ អានបន្ត

Sat,14 September 2019 (Time 01:59 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ស្រុកអូរជ្រៅបណ្ដោយឲ្យល្បែងស៊ីសងកើតឡើងយ៉ាងអនាធិបតេយ្យមហាជនសង្ស័យថាលោកស្នងការមិនដឹង!
យោងតាមសេចក្តីរាយការណ៍របស់ប្រជាពលរដ្ឋដែលរស់នៅតាមបន្ទាត់ព្រំដែនកម្ពុជាថៃនៅចំណុចភូមិជោគជ័យឃុំអូរបីជាន់ស្រុកអូជ្រៅខេត្តបន្ទាយមានជ័យបានរាយការណ៍អោយដឹងថា:រាល់ថ្ងៃនេះនៅក្នុងភូមិ-ឃុំរបស់ពួកគាត់រស់នៅពុំសូវមានសវ អានបន្ត

Sat,14 September 2019 (Time 03:49 AM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

កម្លាំងនគរបាលប៉ុស្ជជនសង្ស័យ ចំនួន០៣នាក់ត្រូវបានសមត្ថកិច្ចឃាត់ខ្លួននាវេលាទាបភ្លឺ ពីបទរក្សាទុកដោយខុសច្បាប់នូវសារធាតុញៀន
រាជធានីភ្នំពេញ ៖ កម្លាំងនគរបាលប៉ុស្តិ៍ចាក់អង្រែលើ បានធ្វើការល្បាតពួនស្ទាក់ឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យ ចំនួន០៣នាក់ ពីបទរក្សាទុកដោយខុសច្បាប់នូវសារធាតុញៀននិងរឹបអូសបានក្រាមពណ៍សថ្លា (សង្ស័យជាគ្រឿង ញៀន)​ ចំនួន ០៤កញ្ច អានបន្ត

Fri,13 September 2019 (Time 08:39 AM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ស្ត្រីម្នាក់បានរិះគន់តាមបណ្ដាញហ្វេសប៊ុកទៅលើសាច់ញាតិលោកតាវ័យចំណាស់ម្នាក់ខ្យល់គស្លាប់នៅតាមផ្លូវតែត្រូវខាងសាច់ញាតិបកស្រាយត្រឡប់វិញឆ្អែត!
ភ្នំពេញ:ក្រោយពីស្រីស្អាតម្នាក់ដែលមានគណនីហ្វេសប៊ុកឈ្មោះស្រីល្ងង់បានបញ្ចេញមតិរិះគន់ទៅលើលោកតាម្នាក់ដែលខ្យល់គស្លាប់កណ្តាលផ្លូវថា: ហេតុអ្វីបណ្ដោយឲ្យឪពុកចាស់ជរាមកលេងកូនចឹលោកតាញុម គាត់មានជំងឺចាស់វង់ង្វេង ហើយ អានបន្ត

Thu,12 September 2019 (Time 08:28 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ឃើញមនុស្សប្រុសស្រី ២នាក់នៅកន្លែងងងឹតគួរឱ្យសង្ស័យសមត្ថកិច្ចឆែកឆេរកឃើញថ្នាំញៀនជិតកន្លះគីឡូ!
(បន្ទាយមានជ័យ)៖ កម្លាំងកងរាជអាវុធហត្ថក្រុងប៉ោយប៉ែតឃាត់ខ្លួនមនុស្សប្រុសស្រីចំនួន ២នាក់និងរឹបអូសថ្នាំញៀនបានជិតកន្លះគីឡូជាងកន្លះគីឡូ។ សមត្ថកិច្ចបានឲ្យដឹងថានៅវេលាម៉ោង ១៥និង០០នាទី ថ្ងៃទី១០ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ២ អានបន្ត

Thu,12 September 2019 (Time 06:21 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ពលរដ្ឋខ្មែរចំនួន ៤ នាក់ បានស្លាប់ក្នុងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ នៅស្រុកវឌ្ឍនាណាក់ខន ខេត្តសាកែវ ស្រះកែវ ប្រទេសថៃ
ប្រទេសថៃ :យ៉ាងហោចណាស់មនុស្សចំនួន ៥ នាក់បានស្លាប់ភ្លាមនៅកន្លែងកើតហេតុនិងរងរបួស ៧ នាក់ក្នុងនោះពលរដ្ឋខ្មែរចំនួន( ៤ នាក់ បានស្លាប់)ក្នុងឧបទ្ទវហេតុគ្រោះថ្នាក់រថយន្តទេសចរណ៍មួយគ្រឿង បានបុកយ៉ាងពេញទំហឹងជាមួយរថ អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

កម្លាំងសមត្ថកិច្ចចម្រុះចុះបិទអាជីវកម្មរ៉ែមាសប្រទះគំនរ ឈើ ០៦ ទីតាំង

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឃាត់ខ្លួនយុវជនម្នាក់ពាក់ព័ន្ធករណីប្រើប្រាស់អំពើហិង្សាដោយចេតនា!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកឧកញ៉ាអ៊ឹងម៉េងតឹកនិងលោកជំទាវបានសន្យាជួយផ្លូវក្រាលកៅស៊ូចំនួន២ខ្សែដល់អ្នកភូមិអូរឬស្សីក្នុងឱកាសកាន់បិណ្ឌវេនទី 6 នៅវត្តវេឡុវ័នពោធិញាណ អូឬស្សី!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

មិនបានបិទគប់ទៅតភ្លើងត្រូវអគ្គីសនីឆក់ស្លាប់!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកឧកញ៉ាអ៉ឹងមេងតឹកនិងលោកជំទាវព្រមទាំង ក្រុមកាងារអចលនទ្រព្យរ៉ុងលីងលីងរួមជាមួយសាលារៀនឯកជន< I T C >បានអញ្ជើញកាន់បិណ្ឌវេនទី៥នៅវត្តទួលល័ករស្មីសាមគ្គទួលពង្រ!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អធិការដ្ឋាននគរបាលស្រុកល្វាឯមឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យម្នាក់ពីបទរក្សាទុកនិងប្រើប្រាស់នូវសារធាតញៀនខុសច្បាប់!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ផ្ទេរលោកប្រាក់ប៉ូលីប្រធានមន្ទីរនគរូបនីយកម្មនិងសំណង់ខេត្តបន្ទាយមានជ័យឲ្យទៅក្រសួងដាក់លោកអានណារឹទ្ធជំនួស

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អាវុធហត្ថក្រុងកំពង់ឆ្នាំងឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យម្នាក់ពីបទចែកចាយនិងប្រើប្រាស់ខុសច្បាប់នូវសារធាតុញៀនបញ្ជូនទៅកាន់តុលាការ!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ក្រុមអ្នកសារព័ត៌មានបានកោតសសើរដល់កម្លាំងកងរាជអាវុធហត្ថខេត្តសៀមរាបដែលបានសហការល្អនិងសូមឱ្យបន្តបង្ក្រាបដូចភ្លៀងរលឹម!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

កម្លាំងសមត្ថកិច្ចជំនាញបង្ក្រាបករណីជួញដូរឆ្លងដែន ពីឡាវមកកម្ពុជា ចាប់ខ្លួនជនល្មើស ២ នាក់ និងរឹបអូសគ្រឿងញៀនជិត ៣ គីឡូក្រាម !

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
55 នាក់
ម្សិលមិញ :
83 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
896 នាក់
ខែនេះ :
3917 នាក់
3 ខែនេះ :
9890 នាក់
សរុប :
23466 នាក់