ថ្ងៃសុក្រ ទី២២ ខែវិច្ឆិការ ឆ្នាំ២០១៩
កំពុងសាកល្បងផ្សាយ
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
នៅក្មេងមិនខិតខំសិក្សារបែជាមកបង្កភាពអនាធិបតេយ្យ (បង្ហោះម៉តូ)នៅក្នុងក្រុងបាត់ដំបងត្រូវបានក្រុមអន្តរាគមន៍ បង្ការ បង្ក្រាប ក្របួចចាប់យកមកធ្វើការអបរំ **|** លោកចាំងហ្គិចភាវកាយដីដល់កក្បាលប្រេត នឹងដឹកធ្វើអោយប៉ះពាល់សុខភាពប្រជាពលរដ្ឋតែស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធសម្ងំឈឹងដូចត្រូវសណ្តំ! **|** គ្រួសារអតីតយុទ្ធជនពិការមួយគ្រួសារត្រូវបានទទួលផ្ទះមួយខ្នងពី ស. អ.ក ស្រុកថ្មគោល.. **|** បង្ក្រាបល្បែងអនឡាញខុសច្បាប់មួយកន្លែងឃាត់ខ្លួនជនបរទេស ១៩៧នាក់! **|** កូនប្រុសដើរផ្លូវខុសប្រព្រឹត្តគ្រឿងញៀនត្រូវម្ដាយស្ដីបន្ទោសតូចចិត្តចងកសម្លាប់ខ្លួន! **|** សម្ពោធអាគាសិក្សារ១ខ្នង ៤បន្ទប់ ដែលបំពាក់សម្ភារៈ សិក្សា និង សួនកុមារជាអំណោយ របស់ អង្គការ សម្រេចសុបិន្តកុមារ **|** អាវុធហត្ថខេត្តបន្ទាយមានជ័យឃាត់ខ្លួនបុរសម្នាក់ពាក់ព័ន្ធនឹងថ្នាំញៀននិងប្រើអំពើហិង្សាក្នុងគ្រួសារ! **|** ភ្លើងចង្ក្រានខ្ទាតប៉ះចំប៊ីដុងប្រេងបណ្តាលឲ្យឆាបឆេះផ្ទះអ្នកលក់ឥវ៉ាន់ចាប់ហួយខួចខាតយ៉ាងដំណំ! **|** ឃាត់ខ្លួនមុខសញ្ញាជួញដូរខុសច្បាប់នូវសារធាតុញៀនចំនួន០២នាក់ត្រូវបាន.! **|** ចុះអនុវត្តដីកាតុលាការឃាត់ខ្លួនមុខសញ្ញាជួញដូរថ្នាំញៀនរឹបអូសថ្នាំញៀនបាន ១កូនថង់ ! **|** ពិធីបុណ្យឆ្លងសមិទ្ធផលនៅក្នុងវត្តសីមារាមទំនប់ក5 **|** សាលាស្រុកថ្មគោលបានរៀបចំពិធីចែកប័ណ្ណសង្គមកិច្ចនិងបើក ផ្ដល់របបគោលនយោបាយជូនជនពិការក្រីក្រនៅតាមសហគមន៍........ **|** នគរបាលស្រុកបាណន់ បានចាប់ឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យ ០៣នាក់ពាក់ព័ន្ធករណី ប្រើប្រាស់ និងរក្សាទុកដោយខុសច្បាបលនូវសារធាតុញៀន......! **|** ស្ត្រីប្រមឹកម្នាក់ដើរផឹកមិនសូវចូលផ្ទះបាត់ខ្លួន៤-៥ថ្ងៃស្រាប់តែប្រទះឃើញសាកសពហើមស្អុយរលួយសមត្ថកិច្ចសន្និដ្ឋានថាអាចខ្យល់គរ **|** អាវុធហត្ថក្រុងបាត់ដំបងឃាត់ខ្លួនបុរសម្នាក់ករណីហិង្សារដោយចេតនា ! **|**

ព័ត៌មានជាតិ

Thu,21 November 2019 (Time 10:54 AM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

នៅក្មេងមិនខិតខំសិក្សារបែជាមកបង្កភាពអនាធិបតេយ្យ (បង្ហោះម៉តូ)នៅក្នុងក្រុងបាត់ដំបងត្រូវបានក្រុមអន្តរាគមន៍ បង្ការ បង្ក្រាប ក្របួចចាប់យកមកធ្វើការអបរំ
បាត់ដំបង:ឃាត់ខ្លួនក្មេងទំនើងចំនួន ១០នាក់អ្នកនិងចាប់ដកហូតម៉ូតូចំនួន៦គ្រឿងយកមកកាន់អធិការដ្ឋាននគរបាលក្រុងបាត់ដំបងដើម្បីអប់រំណែនាំក្រោយពីពួកគេបានធ្វើសកម្មភាពបង្កភាអនាធិបតេយ្យ(បង្ហោះម៉តូ)នៅក្នុងក្រុងបាត់ដំ អានបន្ត

Wed,20 November 2019 (Time 09:36 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

លោកចាំងហ្គិចភាវកាយដីដល់កក្បាលប្រេត នឹងដឹកធ្វើអោយប៉ះពាល់សុខភាពប្រជាពលរដ្ឋតែស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធសម្ងំឈឹងដូចត្រូវសណ្តំ!
បន្ទាយមានជ័យ:ពាក្យចាស់ថាមិនខុសមែនឮគេថា 10 ដងមិនស្មើឃើញផ្ទាល់ម្ដង។កន្លងមកធ្លាប់តែឮប្រជាពលរដ្ឋដែលរស់នៅជាប់ព្រំប្រទល់សង្កាត់ផ្សារកណ្ដាលនិងស្រុកអូរជ្រៅតែងតែធ្វើការរិះគន់ទៅលើក្រុមហ៊ុនអាជីវកម្មកាយអាចម៍ដីលក់ អានបន្ត

Wed,20 November 2019 (Time 04:18 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

គ្រួសារអតីតយុទ្ធជនពិការមួយគ្រួសារត្រូវបានទទួលផ្ទះមួយខ្នងពី ស. អ.ក ស្រុកថ្មគោល..
.(ខេត្តបាត់ដំបង) ថ្ងៃពុធ ៩រោច ខែកក្តក ឆ្នាំកុរ ឯកស័ក ២៥៦៣ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី២០ ខែវិច្ចិកា ឆ្នាំ២០១៩ វេលាម៉ោង០៨:៣០នាទី ក្រុមការងារ សមាគម អតីតយុទ្ធជនកម្ពុជា ស្រុកថ្មគោល ដឹកនាំដោយ លោកវរសេនីយ៏ឯកផង់ សុភាព អធិ អានបន្ត

Wed,20 November 2019 (Time 03:02 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

បង្ក្រាបល្បែងអនឡាញខុសច្បាប់មួយកន្លែងឃាត់ខ្លួនជនបរទេស ១៩៧នាក់!
បន្ទាយមានជ័យ ៖​ ជនបរទេសចំនួន ៦សញ្ជាតិសរុប១៩៧នាក់​ត្រូវបានកម្លាំងសមត្ថកិច្ចចម្រុះកម្ពុជាធ្វើការឃាត់ខ្លួនក្នុងប្រតិបត្តិការបង្ក្រាបល្បែងអនឡាញខុសច្បាប់មួយ ស្ថិតលើ​ទឹកដី​កាស៊ីណូ​នៅ​ក្នុង​ក្រុង​ប៉ោយ​ប៉ែ​ត អានបន្ត

Wed,20 November 2019 (Time 11:09 AM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

កូនប្រុសដើរផ្លូវខុសប្រព្រឹត្តគ្រឿងញៀនត្រូវម្ដាយស្ដីបន្ទោសតូចចិត្តចងកសម្លាប់ខ្លួន!
បាត់ដំបង:បុរសម្នាក់ដើរផ្លូវខុសសេពគ្រឿងញៀនត្រូវម្ដាយស្ដីបន្ទោសដឹងកំហុសរត់ទៅចងកសម្លាប់ខ្លួនឯងបានសម្រេចដែលហេតុការណ៍នេះបង្កឱ្យមានការភ្ញាក់ផ្អើលឡើងនៅវេលា ម៉ោង ១៣:២០ នាទី​ថ្ងៃអង្គារ៨រោចខែកត្តិកឆ្នាំកុរ ឯក​ស អានបន្ត

Tue,19 November 2019 (Time 05:04 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

សម្ពោធអាគាសិក្សារ១ខ្នង ៤បន្ទប់ ដែលបំពាក់សម្ភារៈ សិក្សា និង សួនកុមារជាអំណោយ របស់ អង្គការ សម្រេចសុបិន្តកុមារ
(ខេត្តបាត់ដំបង )នៅព្រឹកថ្ងៃអង្គារ៍ ៨រោច ខែកត្តិក ឆ្នាំកុរ ឯកស័ក ព.ស២៥៦៣ ត្រូវនិងថ្ងៃ១៩ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០១៩ ស្ថិតក្នុងបរិវេណ សាលាបឋមសិក្សារព្រះពន្លា ភូមិព្រះពន្លា ឃុំរូងជ្រៃ ស្រុកថ្មគោល ខេត្តបាត់ដំបង អានបន្ត

Tue,19 November 2019 (Time 02:56 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

អាវុធហត្ថខេត្តបន្ទាយមានជ័យឃាត់ខ្លួនបុរសម្នាក់ពាក់ព័ន្ធនឹងថ្នាំញៀននិងប្រើអំពើហិង្សាក្នុងគ្រួសារ!
បន្ទាយមានជ័យ៖បុរសជាប់សារធាតុញៀនហើយចូលចិត្តប្រើប្រាស់អំពើរហឹង្សាក្នុងគ្រួសារម្នាក់អស់ល័ក្ខត្រូវបានអាវុធហត្ថឃាត់ខ្លួន..។ សមត្ថកិច្ចអោយដឹងថា:កាលពីថ្ងៃទី១៨ ខែវិចិ្ឆកា ឆ្នាំ២០១៩ វេលាម៉ោង ១៥ និង ០០នាទី នៅច អានបន្ត

Tue,19 November 2019 (Time 02:38 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ភ្លើងចង្ក្រានខ្ទាតប៉ះចំប៊ីដុងប្រេងបណ្តាលឲ្យឆាបឆេះផ្ទះអ្នកលក់ឥវ៉ាន់ចាប់ហួយខួចខាតយ៉ាងដំណំ!
បាត់ដំបង៖យ៉ាងហោចណាស់តូលក់ដូរឥវ៉ាន់ចាប់ហួយមួយទំហំ៦គុណ៧ម៉ែត្រធ្វើអំពីឈើប្រក់ស័ង្កសី ត្រូវបានអគ្គីភ័យលឹបត្របាកខ្ទេចគ្មានសល់ដោយសារភ្លើងចង្ក្រានខ្ទាតប៉ះចំប៊ីដុងប្រេងបណ្តាលឲ្យឆាបឆេះតែម្តង។ ហេតុការណ៍នេះបានក អានបន្ត

Tue,19 November 2019 (Time 02:01 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ឃាត់ខ្លួនមុខសញ្ញាជួញដូរខុសច្បាប់នូវសារធាតុញៀនចំនួន០២នាក់ត្រូវបាន.!
ត្បូងឃ្មុំ:កម្លាំងជំនាញប្រឆាំងគ្រឿងញៀន នៃ អធិ ការដ្ឋាននគរបាលស្រុកត្បូងឃ្មុំសហ ការជាមួយកម្លាំងប៉ុស្តិ៍នគរបាល ស្រឡប់ ធ្វើការឃាត់ខ្លួនមុខសញ្ញាជួញដូរ ចែកចាយដោយ ខុស ច្បាប់ នូវសារធាតុ ញៀនចំនួន០២នាក់ ។ ប្ អានបន្ត

Tue,19 November 2019 (Time 12:39 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ចុះអនុវត្តដីកាតុលាការឃាត់ខ្លួនមុខសញ្ញាជួញដូរថ្នាំញៀនរឹបអូសថ្នាំញៀនបាន ១កូនថង់ !
ខេត្តបាត់ដំបង:ជនសង្ស័យម្នាក់ពាក់ព័ន្ធនឹងករណីជួញដូរថ្នាំញៀនត្រូវបានកម្លាំងនគរបាលផ្នែកប្រឆាំងគ្រឿងញៀនចុះសហការជាមួយកម្លាំងអន្តរាគមន៍និងកម្លាំងប៉ុស្តិ៍នគរបាលរដ្ឋបាលស្រុកបវេលចុះអនុវត្តតាមដីកាបង្គាប់ឱ្យចាប់ អានបន្ត

Tue,19 November 2019 (Time 12:04 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ពិធីបុណ្យឆ្លងសមិទ្ធផលនៅក្នុងវត្តសីមារាមទំនប់ក5
បន្ទាយមានជ័យ: ពិធីបុណ្យឆ្លងគម្ពីរព្រះត្រៃបិដកអដ្ឋកថារបងវត្តក្លោងទ្វានិងដើមពោធិ៍ទៅនៅវត្តខេមរៈសីមារាមស្ថិតក្នុងភូមិទំនប់ក៥សង្កាត់ក្រុងប៉ោយប៉ែតខេត្តបន្ទាយមានជ័យក្រោមអធិបតីភាពលោក គាតហ៊ុលអភិបាលក្រុងប៉ោយប៉ អានបន្ត

Mon,18 November 2019 (Time 02:31 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

សាលាស្រុកថ្មគោលបានរៀបចំពិធីចែកប័ណ្ណសង្គមកិច្ចនិងបើក ផ្ដល់របបគោលនយោបាយជូនជនពិការក្រីក្រនៅតាមសហគមន៍........
(ខេត្តបាត់ដំបង )នៅព្រឹកថ្ងៃច័ន្ទ ៧រោច ខែកត្តិក ឆ្នាំកុរ ឯកស័ក ព.ស២៥៦៣ ត្រូវនិងថ្ងៃ១៨ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០១៩ ស្ថិតក្នុងបរិវេន សាលាស្រុកថ្មគោល ភូមិថ្មគោល១ ឃុំតាពូង ស្រុកថ្មគោល ខេត្តបាត់ដំបង មានកម្មវិធីចែក អានបន្ត

Sat,16 November 2019 (Time 07:27 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

នគរបាលស្រុកបាណន់ បានចាប់ឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យ ០៣នាក់ពាក់ព័ន្ធករណី ប្រើប្រាស់ និងរក្សាទុកដោយខុសច្បាបលនូវសារធាតុញៀន......!
(ខេត្ត បាត់ដំបង) កាលពីថ្ងៃទី១៥ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០១៩ វេលាម៉ោង ១៤:៥០នាទី នៅចំណុចក្រុមទី១៥ ភូមិបឹងចែង ឃុំស្នឹង ស្រុកបាណន់ ខេត្តបាត់ដំបង កំលាំងផ្នែកប្រឆាំងគ្រឿងញៀន នៃអធិការដ្ឋាននគរបាលស្រុកបាណន់ បានចុះប្រ អានបន្ត

Sat,16 November 2019 (Time 05:08 PM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

ស្ត្រីប្រមឹកម្នាក់ដើរផឹកមិនសូវចូលផ្ទះបាត់ខ្លួន៤-៥ថ្ងៃស្រាប់តែប្រទះឃើញសាកសពហើមស្អុយរលួយសមត្ថកិច្ចសន្និដ្ឋានថាអាចខ្យល់គរ
ខេត្តបាត់ដំបង:ស្ត្រីប្រមឹកផឹកស្រាជាប្រចាំដើរបាត់ៗពីផ្ទះជាច្រើនថ្ងៃលុះវេលាម៉ោង០៦និង០០នាទីថ្ងៃទី១៦ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០១៩ ត្រូវបានគេប្រទះឃើញសាកសពស្អុយរលួយបាត់ទៅហើយ។ សមត្ថកិច្ចនគរបាលមូលដ្ឋានបានឲ្យដឹងថាស្ត អានបន្ត

Sat,16 November 2019 (Time 09:22 AM)
ដោយ ៖ ប៉ុស្តិ៍មហានគរខ្មែរ

អាវុធហត្ថក្រុងបាត់ដំបងឃាត់ខ្លួនបុរសម្នាក់ករណីហិង្សារដោយចេតនា !
បាត់ដំបង ៖ អាវុធហត្ថក្រុងបាត់ដំបងឃាត់ខ្លួនបុរសម្នាក់ក្នុងករណី ហិង្សាដោយចេតនាមានស្ថានទម្ងន់ទោសជាក់ស្តែងដោយធ្វើសកម្មភាពយកកាំបិត (ខ្វែវ) កាប់ទៅលើជនរងគ្រោះបណ្តាលឲ្យរងរបួសត្រង់ដៃ និងពោះ ។ ប្រភពពីកម្លាំង ក អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

នៅក្មេងមិនខិតខំសិក្សារបែជាមកបង្កភាពអនាធិបតេយ្យ (បង្ហោះម៉តូ)នៅក្នុងក្រុងបាត់ដំបងត្រូវបានក្រុមអន្តរាគមន៍ បង្ការ បង្ក្រាប ក្របួចចាប់យកមកធ្វើការអបរំ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកចាំងហ្គិចភាវកាយដីដល់កក្បាលប្រេត នឹងដឹកធ្វើអោយប៉ះពាល់សុខភាពប្រជាពលរដ្ឋតែស្ថាប័នពាក់ព័ន្ធសម្ងំឈឹងដូចត្រូវសណ្តំ!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

គ្រួសារអតីតយុទ្ធជនពិការមួយគ្រួសារត្រូវបានទទួលផ្ទះមួយខ្នងពី ស. អ.ក ស្រុកថ្មគោល..

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

បង្ក្រាបល្បែងអនឡាញខុសច្បាប់មួយកន្លែងឃាត់ខ្លួនជនបរទេស ១៩៧នាក់!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

កូនប្រុសដើរផ្លូវខុសប្រព្រឹត្តគ្រឿងញៀនត្រូវម្ដាយស្ដីបន្ទោសតូចចិត្តចងកសម្លាប់ខ្លួន!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

សម្ពោធអាគាសិក្សារ១ខ្នង ៤បន្ទប់ ដែលបំពាក់សម្ភារៈ សិក្សា និង សួនកុមារជាអំណោយ របស់ អង្គការ សម្រេចសុបិន្តកុមារ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អាវុធហត្ថខេត្តបន្ទាយមានជ័យឃាត់ខ្លួនបុរសម្នាក់ពាក់ព័ន្ធនឹងថ្នាំញៀននិងប្រើអំពើហិង្សាក្នុងគ្រួសារ!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ភ្លើងចង្ក្រានខ្ទាតប៉ះចំប៊ីដុងប្រេងបណ្តាលឲ្យឆាបឆេះផ្ទះអ្នកលក់ឥវ៉ាន់ចាប់ហួយខួចខាតយ៉ាងដំណំ!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ឃាត់ខ្លួនមុខសញ្ញាជួញដូរខុសច្បាប់នូវសារធាតុញៀនចំនួន០២នាក់ត្រូវបាន.!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ចុះអនុវត្តដីកាតុលាការឃាត់ខ្លួនមុខសញ្ញាជួញដូរថ្នាំញៀនរឹបអូសថ្នាំញៀនបាន ១កូនថង់ !

វីដែអូ

ចំនួនអ្នកទស្សនា

ថ្ងៃនេះ :
170 នាក់
ម្សិលមិញ :
665 នាក់
សប្តាហ៍នេះ :
1364 នាក់
ខែនេះ :
3488 នាក់
3 ខែនេះ :
11974 នាក់
សរុប :
31523 នាក់